Atribución-NoComercial 4.0 InternacionalMahecha Sánchez, Rocío2019-06-252019-06-252003https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/25312In spite of the harsh environment teachers from the official sector have had to work in, teaching English to children and young learners is a challenging, demanding, hard, but pleasant activity. I am going to write about my experience teaching primary and high school, the difficulties I have encountered, and also the satisfaction of doing my best in this profession. Key words: English-Teaching, Children Second Language Acquisition, Adolescents Second Language Acquisition, Teaching-Primary School, Teaching-High School A pesar de la difícil situación que han vivido los maestros del sector oficial, la enseñanza de la lengua inglesa a niños y adolescentes es una actividad desafiante, exigente y sumamente gratificante. En las siguientes líneas escribiré sobre mi experiencia en la escuela primaria y secundaria, las dificultades que he encontrado y además, la satisfacción de hacer lo mejor en mi profesión. Palabras claves: Inglés-Enseñanza, Adquisición de segundo lenguaje en niños, Adquisición de segundo lenguaje en adolescentes, Enseñanza-Escuela primaria, Enseñanza- Escuela secundariaapplication/pdfspaDerechos reservados - Universidad Nacional de Colombiahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/My experience teaching english to young learners and teenagers: some reflectionsArtículo de revistahttp://bdigital.unal.edu.co/16349/info:eu-repo/semantics/openAccessEnglish-TeachingChildren Second Language AcquisitionAdolescents Second Language AcquisitionTeaching-Primary SchoolTeaching-High School